browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Za 3 miesiące nowa wersja serwisu?

Posted by on 3 czerwca 2013

 

Tak, wreszcie zrobiliśmy to… w najbliższych miesiącach rusza nasz nowy serwis.

 

Nie, to jeszcze nie dzisiaj! Wielkie otwarcie planujemy na początek września, wtedy też osoby zapisane do naszego newslettera otrzymają specjalne kody umożliwiające skorzystanie z wyjątkowych ofert.

Możemy zresztą uznać że obecny 2013 rok jest czasem podsumowującym wiele zmian rozpoczętych przed laty.

Już od 2008 roku mieliśmy w planach unowocześnienie i dostosowanie serwisu www.wec.com.pl do aktualnych potrzeb i wymagań. Wersja którą jeszcze teraz widzicie została stworzona w 2003 roku, i z niewielkimi zmianami przetrwała do dnia dzisiejszego. Tak wygląda teraz strona główna WEC (staruszka jak na internet a jednak się trzyma):

serwis do sierpnia 2013-4

Zrzut strony głównej starej (obecnej) wersji serwisu.

 

Plany planami, a zmiany zachodzące wokół wymusiły ich weryfikację. W 2009 roku wśród naszych Klientów przeprowadziliśmy ankiety których zadaniem było zebranie opinii o naszych słabych i mocnych stronach, oraz oczekiwaniach jakie mają Oni w stosunku do nas.

Wyniki były jednoznaczne – nie tyle wystrój sklepu, czy nowa strona internetowa, lecz w szczególności wyróżnienie się asortymentowo na rynku były szansą na dalszy rozwój firmy.

Od tej chwili całe zasoby skierowaliśmy na rozwój technologiczny oraz zwiększanie poziomu wiedzy naszego zespołu.

Nasza strona www, oraz sklep internetowy zatrzymały się w miejscu, jednak wewnątrz firmy przeprowadziliśmy szereg olbrzymich zmian – (jakby to nie zabrzmiało) rewolucję technologiczną 🙂 i mentalną.

Poniżej przedstawię kalendarium by pokazać zakres pracy który wykonaliśmy:

Rok 2009 – przeprowadzono analizę potrzeb technologicznych na podstawie której został przygotowany harmonogram wdrożeń. Porównaliśmy szereg technologii i urządzeń, i na podstawie opisanych potrzeb wybraliśmy optymalną linię odlewniczą, oraz pełną technologię projektowania 3D wraz z nowoczesną prototypownią.

Rok 2010 – kolejnym elementem zmian w pracowni był zakup nowoczesnego wielofunkcyjnego urządzenia laserowego. Ponadto wdrożyliśmy nowy system CMS, co pozwoliło usprawnić część procesów związanych bezpośrednio z zarządzaniem firmą i produktami.

Rok 2011 i 2012 – okres ten został w całości przeznaczony na rozruch obydwu linii technologicznych i szkolenia.
Zaprosiliśmy do współpracy gemmologów, jubilerów, projektantów biżuterii z innych firm i instytucji. Dzięki temu cały nasz zespół odbył w tym okresie ponad 2,5 tys. godzin szkoleniowych (średnio 125 godzin szkoleń na osobę) w większości związanych z warsztatem złotniczym, projektowaniem oraz kamieniami jubilerskimi.

Ponadto pod koniec 2012 roku doposażyliśmy naszą pracownię w nowoczesne urządzenia wspomagające obróbkę złotniczą (palniki wysokotemperaturowe, oraz zanurzeniową linię galwaniczną). Dodatkowo zespół zajmujący się kamieniami został wzbogacony o sprzęt gemmologiczny pomocny w badaniu kamieni szlachetnych.

Jak widzicie nie był to czas zmarnowany, wręcz przeciwnie wykonaliśmy kawał dobrej pracy. Dodatkowo przy wprowadzaniu tych zmian konieczne stało się opracowanie od podstaw procedur związanych z projektami indywidualnymi, i praktyczne organizowanie stanowisk oraz zasad przepływu produktów i informacji w firmie.

Ostatni kwartał 2012 roku był na tyle spokojny że mogliśmy wreszcie podjąć poszukiwania nowego dostawcy technologii dla naszego sklepu i serwisu on-line. W styczniu 2013 roku podpisaliśmy umowę wdrożeniową. Wtedy też rozpoczęte zostały prace nad serwisem, oraz aplikacjami wspomagającymi zarządzanie nowo zaprojektowanymi produktami.

Teraz szykujemy się do startu. Jest to tym bardziej emocjonujące że również w tym przypadku dokonaliśmy gruntownej zmiany całego systemu, i dopiero poznajemy jego możliwości.

Jeżeli wszystko łącznie z testami pójdzie zgodnie z planem to na początku września 2013 roku (po 10 latach działania starej wersji) uruchomimy nowy sklep on-line.

 

Strona główna

Ekran serwisu

 

A to jeszcze nie koniec. Na pewno zaskoczymy Was jeszcze niejednym pomysłem. Dlatego zostańcie z nami 🙂

 

Do usłyszenia

Artur Węc

 

 

3 Responses to Za 3 miesiące nowa wersja serwisu?

  1. Kamila

    Robi dobre wrażenie 🙂
    A co do ofert specjalnych na początku września – biorę właśnie wtedy ślub, więc obrączki musimy wcześniej zamówić. Jest szansa na wcześniejszą specjalną ofertę na ślubne okazje z wrześniową datą?

  2. rudela

    Tak trzymać!!!!! Pozdrawiam serdecznie!!! – rudela

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *